Grąžinimas ir pakeitimai

Atsiprašau už ankstesnį nesusipratimą. Čia yra jūsų tekstas išverstas į lietuvių kalbą su pakeitimais, kur reikia:

Apmokėjimo būdas, Grąžinimas ir Pakeitimas

Komunikacija tarp Vartotojo ir įmonės Noob Club d.o.o. vyksta raštu elektroniniu paštu, o skundai, reikalavimai, skundai ir atsakymai į juos pateikiami teisės aktuose nustatytais terminais, atsižvelgiant į vartotojų teisių apsaugos įstatymus, bendrąją duomenų apsaugos reglamentą ir kitus atitinkamus teisės aktus.

Priešsutartinių pranešimų dalis sudaro nuotolinio susitarimo, kartu su nupirktų prekių specifikacijomis ir kaina, dalį, todėl prieš patvirtinant užsakymą, klientui bus paprašyta sutikti su šiais pranešimais ir patvirtinti, kad yra susipažinęs su jais. Patvirtinus užsakymą, klientui bus išsiųstas pranešimas, kuriame patvirtinamas sudarytas susitarimas. Kai klientas patvirtina užsakymą ir atlieka apmokėjimą, sutartis laikoma sudaryta, o pardavėjas įsipareigoja klientui išsiųsti užsakymo priėmimo patvirtinimą.

Naudodamiesi interneto parduotuvės paslaugomis sutinkate su šiais pardavimo sąlygomis ir įsipareigojate laikytis šio teksto priešsutartinių pranešimų. Jei nesutinkate su šiomis sąlygomis, prašome ne naudotis šia svetaine ir neperkate prekių per ją.

  • Ši interneto svetainė teikia informaciją apie Noob Club d.o.o. prekes ir paslaugas ir veikia kaip elektroninė pardavimo vieta - internetinė parduotuvė.
  • Prekių pirkimą ir pristatymą galima atlikti tik Kroatijos Respublikoje.
  • Perkant prekes internetinėje parduotuvėje laikoma, kad klientas yra perskaitęs, suvokęs visas pateiktas pranešimus ir dėl to priėmęs bendrus sąlygas.
  • Fizinės asmenys gali būti tik pilnametės asmenys. Nesilaikant šio nuostatos, pardavėjas neprisiima jokios atsakomybės.
  • Klientai privalo pateikti tikrus, galiojančius ir visapusiškus asmeninius duomenis užpildydami užsakymo formą.
  • Pardavėjas pasilieka teisę nepristatyti užsakymo, jei kyla įtarimų dėl piktnaudžiavimo.
  • Pardavėjas turi teisę keisti šių bendrųjų sąlygų turinį, prekių asortimentą, jų kainas, kitus internetinės parduotuvės duomenis ir visą kitą turinį be išankstinio pranešimo, dėl ko klientai privalo patikrinti turinį prieš kiekvieną pirkimą. Priešingas elgesys atleidžia pardavėją nuo bet kokių atsakomybės.

Pagrindiniai prekių bruožai: Prekių ir paslaugų aprašymai pateikiami atskirai kiekvienai prekei, su išsamiais aprašymais ir kelių nuotraukų detale, atskirai kiekvienai prekei.

  • Prekes ir paslaugas, kurias galima įsigyti, pateikiamos interneto svetainėje, o kiekvienai rodomai prekei nurodomi prekės specifikacijos ir kainos.

Grąžinimas: Klientas turi teisę grąžinti prekę šiais atvejais:

  • nepaklausta pristatymas
  • pristatymas su klaida ar pažeidimu
  • kiti atvejai, atitinkantys teisės aktų reikalavimus

Prekių pakeitimas: Kai įsigyta prekė turi trūkumų, ir klientas laiku informavo pardavėją, klientas gali prašyti pakeisti įsigytą prekę. Prekės su matomais pažeidimais, prekės, kuriomis klientas bandė tvarkyti ar pakeisti, ir prekės, kurios pažeistos dėl netinkamo naudojimo, negali būti pakeistos.

Reklamacijos tvarka: Pardavėjas patvirtins prekės grąžinimą klientui po pagrįsto skundo, gauto tik raštu elektroniniu paštu. Tokiu atveju prašome mums pateikti informaciją su užsakymo numeriu, sąskaita ir skundo aprašymu el. paštu adresu https://big-shop.lt/. Gavus skundą, pardavėjas atsakys vartotojui per 15 dienų. Pardavėjas laikys skundą pagrįstu, jei, apžiūrėjus prekę, nustatys, kad ji atitinka skundo sąlygas, numatytas Civiliniame kodekse ir vartotojų teisių apsaugos įstatyme. Pagrįsto skundo atveju sutarties nutraukimo su grąžinimu ar prekės pakeitimo galimybė.

Vartotojo vienpusis sutarties nutraukimas dėl prekių pirkimo: Pagal vartotojų teisių apsaugos įstatymą vartotojas turi teisę vienpusiai nutraukti sutartį be jokios priežasties per 14 dienų nuo prekių pristatymo datos. Sutarties nutraukimo laikotarpis prasideda nuo dienos, kai vartotojas gavo prekę. Vartotojas turi informuoti pardavėją apie sutarties nutraukimą raštu elektroniniu paštu, naudodamas standartinę sutarties nutraukimo formą, nurodytą teisės aktais dėl vartotojų teisės nutraukti nuotolinę sutartį. Sutartis laikoma nutraukta, kai pardavėjas gaus raštišką pranešimą, dėl ko jis be užlaikymo informuos vartotoją elektroniniu paštu. Vartotojas turi grąžinti prekę nedelsiant ir ne vėliau kaip per 14 dienų nuo to momento, kai jis, laikantis Vartotojų teisių įstatymo 74 straipsnio, informavo pardavėją apie savo sprendimą nutraukti sutartį. Pardavėjas įsipareigoja grąžinti visą sumokėtą sumą vartotojui per 14 dienų, pradedant nuo dienos, kai prekė bus grąžinta pardavėjui. Vartotojas, naudodamasis savo teise vienpusiai nutraukti sutartį, privalo pats padengti grąžinimo išlaidas. Prieš pasibaigiant nurodytam laikotarpiui vartotojas privalo informuoti pardavėją apie savo sprendimą nutraukti sutartį elektroniniu būdu ir siųsti sutarties nutraukimo formą el. paštu adresu info@big-shop.lt. Jei vartotojas vienpusiai nutraukia šią sutartį, Noob Club d.o.o. grąžins pinigus, gautus iš kliento, įskaitant ir pristatymo išlaidas, nedelsiant ir ne vėliau kaip per 14 dienų nuo to momento, kai buvo gautas kliento sprendimas vienpusiai nutraukti sutartį. Grąžinimo išlaidas padengia klientas, nebent prekės grąžinimo priežastis kyla iš pardavėjo kaltės. Pinigų grąžinimas bus atliktas į sąskaitą arba grynais pinigais.

Pinigų grąžinimas gali būti atliktas tik po to, kai prekė bus grąžinta arba po to, kai klientas pateiks įrodymą, kad prekė buvo išsiųsta atgal. Klientas privalo grąžinti prekę nedelsiant, ne vėliau kaip per 14 dienų nuo dienos, kai klientas paskelbė apie savo vienpusio sutarties nutraukimo sprendimą. Laikoma, kad klientas atliko savo grąžinimo pareigas laiku, jei prieš pabaigiant nurodytą laikotarpį jis siunčia/pateikia įrodymą patvirtinančiu būdu. Už bet kokius prekės vertės sumažėjimus dėl prekės naudojimo atsakote patys, išskyrus tuos, kurie buvo būtini nustatyti prekės funkcionalumą. Jei prekė grąžinama su defektais, didesniais pažeidimais ar be dalijų ir dokumentacijos, ir jei jie nebus pateikti per 14 dienų, laikoma, kad klientas nepasitikėjo savo grąžinimo pareigomis.